פלטפורמות דיגיטליות המלצות

על אתגר העבודה הצוותית מרחוק, ועל אתגרי הZOOM כבר נכתב המון…

כן זה אף פעם לא כמו במציאות, כן אנחנו ‘לא מרגישים באמת’ את האנשים, כן אנחנו מתגעגעים, כן זה מאתגר לייצר מעורבות וכן נמאס לכולנו לשבת בתוך ריבוע קטן על המסך.

בבלוג הזה ארגנו לכם רשימה של פלטפורמות דיגיטליות לשימושכם. אז אלו הן הפלטפורמות הדיגיטליות המומלצות של DNAidea- תשתיות ליזמות ציבורית להכשרות ותהליכי שיתוף מקוונים – מניסיון בלבד!

ZoomLogo

zfh presentation

קרדיט: http://zoom.us/

ZOOM – כולנו מכירים את הזום וזה היתרון המרכזי שלה. זום תהיה הפלטפורמה שבה תבחרו לעבוד ברוב המקרים מהסיבה הפשוטה שכולם יודעים לעבודה איתה. אבל אם כבר לעבוד איתה אז כדאי להכיר את כל הפיצ’רים האפשריים- Breakout rooms המאפשר לנו לפצל לחדרים, ZOOM Polls יצירת סקרים פשוטים על מסך הזום ושיתוף התוצאות שלהן בזמן אמת, Whiteboard לוח שיתופי המאפשר עבודה משותפת על גביו.

remo1st value animation

קרדיט: https://remo.co/

REMO – רמו היא פלטפורמה אינטרנטית המאפשרת מפגש רב משתתפים במרחב וירטואלי משותף. הייחודיות של רמו היא חווית המשתמש והיכולת שלו לנוע ממקום למקום בתוך החלל הוירטואלי.

רמו מתאימה לכנסים, סדנאות שדורשות מעברים בין חדרים במספר משתנה של משתתפים ותהליכי שיתוף בשולחנות עגולים. הפלטפורמה מאפשרת עבודה בשולחנות, וגם תצוגת ‘פרזנטציה’ עם צ’אט ופלטפורמת Q&A נוחה במיוחד. המשתמש בפלטפורמה בדאבל קליל פשוט יוכל לנווט את עצמו לחדר/ לשולחן המתאים לו. גם חווית התכנון של המפגש מזכירה תכנון של כנסים וסדנאות אמיתיות, הפלטפורמה מאפשרת למנהל לתכנן את לו”ז המפגש מראש כולל יצירת המעברים השונים, תכנון של שליחת הודעת תזכורות, יצירת הנחיה כללית כשהמשתתפים עובדים בחדרים.

wonder logo 300x72 1

wonder comp website

קרדיט: https://www.wonder.me/

Wonder –  היא הפלטפורמה שנותנת לנו את הפתרון למרחבי שיח לא פורמאליים כמו המינגלינג בפינת הקפה, מתודות שמעודדות networking, פגישות מסדרון.

החוויה של הוונדר בדומה לremo מאפשרת למשתמש לנוע במרחב הווירטואלי בצורה חופשית ולפגוש אנשים באופן ספונטני ולא מתוכנן. הפלטפורמה גם מאפשרת מצב פרזנטציה ויצירת מעגלי שיח/חדרים.

0017139 padlet 328 300x300 1

padlet demo

קרדיט: https://padlet.com/

Padlet – רבים מאיתנו מכירים את הפדלט. הפדלט הוא קיר שיתופי בו המשתתפים יכולים להעלות פוסטים מסוגים שונים (טקסט, תמונות, וידאו) שלבסוף מייצרים תוצר מרשים שאוסף את כלל המידע במקום אחד. יכול לשמש לעבודה סדנאית ו/או לריכוז של חומרי מידע וקישורים עבור הצוות/הלקוח.

miro logo 300x113 1

miro bg

קרדיט: https://miro.com/

Miro – היא לוח אינטראקטיבי שפשוט מאפשר לנו המון. מירו היא התשובה הדיגיטלית לסדנאות מעולמות הDesign thinking – מי שאוהב לעבוד עם פתקיות דביקות, תרשימים, מטריצות ותהליכי פיתוח אני בטוח שתמצאו את מבוקשכם. במירו תוכלו לעצב ולעבוד על מטריצות, לייצר תהליכי חשיבה ואפילו תוכלו למצוא תבניות מוכנות לכלים גינרים ונפוצים. במירו תוכלו לעבוד באופן משותף, בו זמנית- מאפשר מעורבות של כלל המשתתפים בתהליך. 

proxy image 300x207 1

mentimeter demo

קרדיט: https://www.mentimeter.com/

Mentimeter- כלי אינטראקטיבי ליצירת מצגות, סקרים, שאלות לדיון ועוד. זו פלטפורמת עזר שתעזור לכם ולמשתתפים לאסוף את המחשבות שלהם בצורה מעניינת ומהירה. 

צרו איתנו קשר

שירותים

יש לכם שאלות או דברים שתרצו לברר?

דברו איתנו

למידע נוסף - צרו איתנו קשר

לקבלת עדכונים על בלוגים מקצועיים והמלצות על כלים ומדריכים בעולמות תוכן של אסטרטגיה, מחקר ויזמות ציבורית

דילוג לתוכן